2014. február 25., kedd

Bayonetta: Bloody Fate


(Nos mivel még az első BDripek is csak párnapja jöttek ki, nem találtam amv-t, így kedvcsinálónak Gameplay jön xD)

A Bayonetta mozifilm a 2009-ben PS3-ra és xBox360-ra kiadott Bayonetta játék anime film adaptációja lett, régóta ki akartam próbálni a játékot, mert gameplay alapján nagyon pörgős, de valahogy sosem volt pénzem megvenni olyan drágán. Egyébként ha jók az információm a Bayonettának már készítik a második részét, olyan annyira hogy ha minden igaz idén nyáron először Wii-U-ra később Ps-re és xbox-ra is ki fogják adni. Ennek természetesen én is csak utána néztem, nem tudom mennyire igaz, az mindenképp kár hogy PC-re nagyon valószínű hogy ezt sem fog jönni ahogy az első része sem. Nem tudom mennyire pontosan követi a játékot, de nekem az a véleményem hogy ez egy igen érdekes filmre sikeredett, voltak ugyan hibái, - minek/kinek nincsenek ugye..- de szerintem annyira nem hogy rászolgáljon arra a lepontozásra amit például MAL-on kapott. Megint belekötök a pontokba igen, engem egyszerűen zavar, ez az anime nem volt mainstream az tény, nem volt az amit úgy mondjuk egy átlagos harc központú anime nyújt, teljesen más volt. Olyannyira hogy én Száz százalékban tudnám nevezni elvontnak. Mind világban mind hangulatban tudnám annak nevezni. Hangulata egyébként számomra nagyon átjött, dark fantasy közben egy elég titokzatos világ, angyalok. Sőt maga Bayonetta is hozzá tett egy adaggal azzal a badass stílusával. Az indítás nagyon tetszett az a kábé 20 perc, elején nagyon jól felvezette hogy milyen világra is számíthassunk, angyalok démonok, boszorkányok mágia és a többi, majd a múltban történet dolgok is nekem bejöttek. Ez után még az elején volt egy olyan felvezető harc jelenet.


De számomra volt HÁROM azaz 3 nagy hiba a film során. Először is kezdeném azzal hogy a múlt ködös volt és pont ez lett igazán érdekes benne, viszont az anime során úgy az első harminc percig már tudtam hogy ez egy hibája lesz egy ok miatt. Ez az ok pedig az hogy hagytak 1-2 kisebb információt el amivel kiderülhetett hogy ki is Bayonetta, igaz még csak sejteni lehetett de két dolog között ott volt a megoldás kilétét illetően, vagy A vagy B lesz, de itt már biztos voltam benne hogy az egyik mindenképp. Hát igazam is volt, meg nem is mert eltaláltam, de egy szép fordulat miatt a végén eléggé feledésbe merült a hiba, és bár így visszatekintve nem kezeltem akkora problémaként, elején a történet kimenetelt illetően bezavart azért. Ennyit mindenképpen megért hogy felhozzam. Második hibaként pár karaktert hoznák fel, nem egy kicsit rosszul megírt karakter volt benne, Jeanne sem volt igazán tápos, de a menő stílusú négernek (Rodin) vagy Enzo-nak semmi értelme nem volt a szereplésüknek. Illetve Rodinnak annyi hogy három jelenetben ott volt és adott egy fegyvert Bayonettanak. De még akkor nem beszéltem Lukaról, akinek aztán full értelmetlen lett a szereplése, szó szerint semmi jelentősége sem volt. Nem tudom hogy csinálták meg a játékban, mert volt az apja miatt egy múltja, de itt borzalmasan megírt karakternek tűnik. Harmadik hibaként pedig annyit hoznák fel hogy rövid volt, főleg hogy ha jók az információim egy 10-12 órás játékidejű játékból van. Na már most miért is nem vállaltak be belőle egy sorozatot? 12 vagy 24 részre simán a teljesen játékot tudják adaptálni és akkor nincs az emberenk olyan érzése hogy siet az anime. Storyról annyit mondok nem volt rossz. Tény hogy az alapjával jóval több érdekességet lehetett volna behozni, de így is jobb volt szerintem 90 percre mintsem 7.00 alatti átlagot érdemeljen. Vége fele jött két egész jónak mondható csavar is, szóval számomra egy jó anime volt hibái ellenére is!



Grafikának kicsit Hellsing Ultimate-s beütése volt, de jóval több CGI-al. Azt az álláspontomat még mindig nem változtatom hogy animékben nem kell CGI mert 99%-ban pocsékak, nos itt volt CGI de csak részben zavart mert részben lett igazam. Robbanás effectek és az angyalok tény pocsékok lettek, de egykét effect nagyon bejött. Talán pont ez miatt is hogy nem csak hogy Pörgős kemény csaták voltak az animében hanem iszonyat látványosak is. Hibái ellenére én egy gyenge 8/10-et adok neki! Legközelebb hétvége fele jövök vagy a Mushishi-val vagy a JoJo-val, vagy ha nagyon bevállalós vagyok a Date a Live-al!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése